kargo firması değil burada sorun şube şubelerde çalışan kişiler çoğunlukla vasıfsız oldukları için bu şekilde oluyor.

Benim oturduğum yerde yurtiçi kargo çok sorunlu bu yüzden ürün alırken alacağım kişiye söyleyip aras yada ups ile göndermesini istiyorum