İnternet üzerinden alisveris yapamaz hale geldik ürün alıyoruz. Klasık evde yoktunuz yalanları ile ürün gelmıyor. Daha sonra bölge dışı dağıtım alanı yazıyolar Şubeye gitmeden ürün geri iade olmuş. Kargolar normelde ürün alınmaza bile 3 gün şubede durmak zorunda değilmi bunları kime şikayet edebiliriz.