• 09-02-2020, 09:14:46
    #1
    R10 Sigortacısı
    Medical parkta doktora gittim. Çıkışta ödediğim ücretin SSK üst limitlerinin çok üstünde olduğunu fark ettim. Hastaneyi arayarak ücretin tarafıma iade edilmesini istedim. Tabi ki daha neler dediler.

    Cimerden vergi dairesine durumu şikayet ettim. Vergi dairesi yazıma aylarca yanıt dahi vermedi. Bende bu sefer cimere vergi dairesini yanıt vermemesi nedeni ile şikayet ettim. Gelen yanıtta firmaya benim için cezai işlem uyguladıklarını ilettiler.

    Cimerdeki yanıtla tüketici hakem heyetine başvurdum tabi ki kazandım. İlgili ücreti avukatım aracılığı ile icraya koyarak tahsil ettim.

    İçime sinmedi bir çok insanın fazla parasını bilerek aldıkları için ortada büyük bir hukuksuzluk vardı. Sonuçta hastane ssk üst limitini bilmesine rağmen muayene ücretini bile bile fazla alıyordu. Belgeleri tek tek detaylı toplayarak savcılığa suç duyurusunda bulundum.

    Sonuç Savcı takipsizlik verdi. Hukuk işlemiş olsaydı sanıyorum tüm hastane yöneticilerini hazin bir son bekliyordu.

    Ne rahat ülke. Sen kalk milyonlarca insandan fazla para tahsil et ve bunu bilerek yap ancak sana kimse tek kelime etmesin.

    Onuda geçtim bizlerde çok duyarsız değil miyiz? Herkes benim yaptığımı yapsa bu insanlarda bunu yapamazdı.

    SGK ÜST LİMİT HESAPLAMA : https://gss.sgk.gov.tr/SaglikHizmetS...esaplama.faces
  • 09-02-2020, 09:21:28
    #2
    SSK üst limiti ne kadar hocam?
  • 09-02-2020, 09:22:04
    #3
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Medical parkta doktora gittim. Çıkışta ödediğim ücretin SSK üst limitlerinin çok üstünde olduğunu fark ettim. Hastaneyi arayarak ücretin tarafıma iade edilmesini istedim. Tabi ki daha neler dediler.

    Cimerden vergi dairesine durumu şikayet ettim. Vergi dairesi yazıma aylarca yanıt dahi vermedi. Bende bu sefer cimere vergi dairesini yanıt vermemesi nedeni ile şikayet ettim. Gelen yanıtta firmaya benim için cezai işlem uyguladıklarını ilettiler.

    Cimerdeki yanıtla tüketici hakem heyetine başvurdum tabi ki kazandım. İlgili ücreti avukatım aracılığı ile icraya koyarak tahsil ettim.

    İçime sinmedi bir çok insanın fazla parasını bilerek aldıkları için ortada büyük bir hukuksuzluk vardı. Sonuçta hastane ssk üst limitini bilmesine rağmen muayene ücretini bile bile fazla alıyordu. Belgeleri tek tek detaylı toplayarak savcılığa suç duyurusunda bulundum.

    Sonuç Savcı takipsizlik verdi. Hukuk işlemiş olsaydı sanıyorum tüm hastane yöneticilerini hazin bir son bekliyordu.

    Ne rahat ülke. Sen kalk milyonlarca insandan fazla para tahsil et ve bunu bilerek yap ancak sana kimse tek kelime etmesin.

    Onuda geçtim bizlerde çok duyarsız değil miyiz? Herkes benim yaptığımı yapsa bu insanlarda bunu yapamazdı.
    Selamlar hocam, bu tip konuyu donanımhaber de de görmüştüm. Elinize kolunuza sağlık.
    Alt limit ve üst limiti görebileceğimiz bir yer var mı? Ailemin sürekli gittiği bornova da bir yer var olmadı ben de başvuracağım

    Maalesef net bir şekilde görüyoruz adalet kavramını
  • 09-02-2020, 09:22:54
    #4
    Acil durumlar harici o hastaneye bir daha giderseniz, sizinle ilgilenmiyorlar. 2011 yılında bir arkadaşım aynı şekilde ameliyat sonrası ödemesini aldı. Daha sonra hastaneye gelme falan demişler. ( o sizin gibi cimerle falan değil, müfettiş olduğu için kanunları önlerine koymuş öyle almıştı facebook adresinde olayı detaylı olarak anlatarak böyle yapın demişti ama çok eski paylaşım şimdi arayıp bulamam.)
  • 09-02-2020, 09:33:33
    #5
    Hastane Emine Hanım'ın diye biliyorum
  • 09-02-2020, 09:43:49
    #6
    Şu durumda o güne kadar fazla aldıkları paraları Hukuk Bankasına yatırmışlar...
  • 09-02-2020, 09:44:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Medical Park Hastanelerine çok dikkat edin bu soygunu sürekli yapmaktalar. Çıkacak olan farkı vs. aşağıda yer alan link üzerinden hesaplayabilirsiniz. Ayrıca ne işlem yapılırsa yapılsın mutlaka özel hastanelerin hepsinden yapılan işlemlerle ilgili fatura isteyin.

    https://gss.sgk.gov.tr/SaglikHizmetS...esaplama.faces
  • 09-02-2020, 10:48:38
    #8
    R10 Sigortacısı
    Sgk üst limitini konuya ekledim.



    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acil durumlar harici o hastaneye bir daha giderseniz, sizinle ilgilenmiyorlar. 2011 yılında bir arkadaşım aynı şekilde ameliyat sonrası ödemesini aldı. Daha sonra hastaneye gelme falan demişler. ( o sizin gibi cimerle falan değil, müfettiş olduğu için kanunları önlerine koymuş öyle almıştı facebook adresinde olayı detaylı olarak anlatarak böyle yapın demişti ama çok eski paylaşım şimdi arayıp bulamam.)
    Yok hocam biz daha sonrada gittik. Gayet güzel karşılandık.

    Şöyle ki medicale bir defa ssk ile giriş yaptık. Normalde tamamlayıcı sağlık sigortamız var. O bir defada da bu başımıza geldi.



    zeromedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Medical Park Hastanelerine çok dikkat edin bu soygunu sürekli yapmaktalar.
    Ne yazık ki hocam. Bilemediğimiz kadar eski zamandan beri bu böyle. Bir kişi de çıkıp arkadaş bu ne rahatlık siz nasıl böyle yaparsınız diyemiyor.
  • 09-02-2020, 11:32:17
    #9
    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hastane Emine Hanım'ın diye biliyorum
    ...............Hal böyle olunca ve her yerde mantar gibi Medical Park’lar bitince dedikodular da ayyuka çıktı. Hastanenin ortaklarından biri Siirtli Ethem Sancak da olunca, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Siirtli Emine Erdoğan bu grubun gizli ortağı ilan edildi. Önceki akşam Medical Park Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Usta’ya bu iddiaları hatırlattığımda çok samimi olarak, “Ne yalan söyliyeyim ben de bu gelişime, bu hıza dışarıdan bakan biri olsaydım, buna benzer bir hikaye yazabilirdim” dedi. Ancak Usta iddiaları kesinlikle yalanlayarak hızlı büyümesindeki asıl nedeni şöyle anlattı:...............
    Alıntı
    Medical Park Hastaneler Grubu 2005’ten sonra çok hızlı bir büyüme göstererek, Acıbadem Hastaneler Grubu ile birlikte açık ara Türkiye’nin en büyük iki özel hastane markasından biri oldu. Van’dan Batman’a, Elazığ’dan Bursa’ya, Ordu’dan Tarsus’a kadar uzanan hastane yatırımları herkesin dikkatini çekiyor. Grup yatırımlara hiç ara vermiyor ve yakında İstanbul Acarkent, İstanbul Ulus, İzmir Karşıyaka ve Ankara Çankaya Medical Park’ları da açacak. Üstelik bu 4 hastane de çok iddialı yatırımlar.

    Hal böyle olunca ve her yerde mantar gibi Medical Park’lar bitince dedikodular da ayyuka çıktı. Hastanenin ortaklarından biri Siirtli Ethem Sancak da olunca, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Siirtli Emine Erdoğan bu grubun gizli ortağı ilan edildi. Önceki akşam Medical Park Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Usta’ya bu iddiaları hatırlattığımda çok samimi olarak, “Ne yalan söyliyeyim ben de bu gelişime, bu hıza dışarıdan bakan biri olsaydım, buna benzer bir hikaye yazabilirdim” dedi. Ancak Usta iddiaları kesinlikle yalanlayarak hızlı büyümesindeki asıl nedeni şöyle anlattı:

    “2005’te sadece 2 hastanem vardı. Biri Fatih’te diğeri Gaziosmanpaşa’da. Ethem Sancak bu işe girmek istiyordu. Biraraya geldik. Hedefimiz 3 yıl içinde en büyüklerden biri olmaktı. Kafamda farklı bir model vardı. Gayrimenkulün kime ait olduğunun bir önemi yok. Bunu dikkate alarak hastane yatırımlarımızı kiralık binalarda gerçekleştirdik. Bir hastane yatırımının yüzde 65’den fazlası gayrimenküle gider. Gayrimenkulü almayıp kiralayarak 1 yerine 3 hastane açabilme imkanını yakaladık.”

    Muharrem Usta, Ethem Sancak ile yüzde 50-50 ortaklık ile kurduğu hastaneler grubuna daha sonra Carlyle Grubu’nun ortak olduğunu hatırlattı ve hızlı büyümenin bu ortaklıkla daha da hızlandığını vurgulayarak şöyle devam etti:

    “Ben ve ortağım yüzde 20’şer hissemizi Carlyle Grubu’na sattık. (Yazarın notu: Rakam açıklanmadı ancak yüzde 40 için 110 milyon dolar ödendiğini duymuştum.) Üçlü yapımızla nakit gücümüzü artırdık. Paranın büyük bölümünü cebimize koymayıp hastanenin içinde bıraktık. Bankalar nezdinde kredibilitemiz daha da arttı. Sihirimiz burada. Gayrimenkuller de bizim olsun deseydik, bu kadar hızlı büyüyemezdik.”

    Muharrem Usta, Fenerbahçe’nin geçen yıl sezonun son maçına 19 yaşındaki oğlu ile gittiğini belirtip çıkan dedikodulara da şöyle değindi:

    “Arabamı Göztepe hastanemizin otoparkına bırakıp bir taksiye atladık. Taksi şoförüne şu hastanenin sahibini tanıyor musun?” diye sordum. Adam bir anlatmaya başladı ama ne hikaye. Nasıl bir efsane olmuşuz da haberim yok. Oğlum sürekli beni dürtüyor. Fakat ne yalan söyleyeyim Anadolu’nun en ücra noktasında bile bu hikayeyi duyuyorum.”

    Usta, bu dedikoduyu yönetme ile ilgili bir girişimlerinin de olmadığını belirterek, sözlerini şöyle sürdürdü:

    “Açık söyleyeyim Emine Erdoğan’ın bu hastanelere ortak olduğu efsanesinin bize faydası mı var zararı mı var bilmiyorum. Kim nasıl biliyorsa öyle bilsin, ne düşünüyorsa öyle düşünsün diyoruz. Başbakan Erdoğan’ı da eşini de çok fazla tanımam. Yakın görüşen biri değilim. Yılda bir kez kendisini ya görürüm ya görmem.”
    Kaynak: medimagazin com.tr/guncel/genel/tr-emine-hanim-medical-parklarin-gizli-ortagi-efsanesine-hastanenin-sahibinden-yorum-11-681-36152.html