Sgk üst limitini konuya ekledim.



cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acil durumlar harici o hastaneye bir daha giderseniz, sizinle ilgilenmiyorlar. 2011 yılında bir arkadaşım aynı şekilde ameliyat sonrası ödemesini aldı. Daha sonra hastaneye gelme falan demişler. ( o sizin gibi cimerle falan değil, müfettiş olduğu için kanunları önlerine koymuş öyle almıştı facebook adresinde olayı detaylı olarak anlatarak böyle yapın demişti ama çok eski paylaşım şimdi arayıp bulamam.)
Yok hocam biz daha sonrada gittik. Gayet güzel karşılandık.

Şöyle ki medicale bir defa ssk ile giriş yaptık. Normalde tamamlayıcı sağlık sigortamız var. O bir defada da bu başımıza geldi.



zeromedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Medical Park Hastanelerine çok dikkat edin bu soygunu sürekli yapmaktalar.
Ne yazık ki hocam. Bilemediğimiz kadar eski zamandan beri bu böyle. Bir kişi de çıkıp arkadaş bu ne rahatlık siz nasıl böyle yaparsınız diyemiyor.