Acil durumlar harici o hastaneye bir daha giderseniz, sizinle ilgilenmiyorlar. 2011 yılında bir arkadaşım aynı şekilde ameliyat sonrası ödemesini aldı. Daha sonra hastaneye gelme falan demişler. ( o sizin gibi cimerle falan değil, müfettiş olduğu için kanunları önlerine koymuş öyle almıştı facebook adresinde olayı detaylı olarak anlatarak böyle yapın demişti ama çok eski paylaşım şimdi arayıp bulamam.)