• 07-02-2020, 22:31:12
    #10
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende merak ediyorum oyun harici performans nasıl
    ayrıca bunu önerir misiniz hp
    attığım monster het anlamda şu ana kadar çok iyi 500 gb ssd var hafıza olarak sadece o biraz sorun. Ben ek olarak kendim aldım çünkü yetersiz.Az kalsın bende hp alıyordum o kadar alma dediler ki paraya kıyıp monster aldım. Hp ve Casper alma diye çok ikaz ettiler. Monster şu ana kadar benim açımdan parasının hakkını veriyor.
  • 07-02-2020, 23:24:20
    #11
    HP Pavilionun iş serisini kullanıyorum ve çok memnunum. Monster ve hp pavilionun oyun pclerini kullanan arkaşalarım var her ikiside çok iyi. Ben monsterin kasasını çok kaliteli bulmadığımdan pek beğenmiyorum. Performans açısından 2 cihazda seni üzmez. Ayrıca mağazalar çok yüksek fiyatlar veriyor mağazada inceleyip internetten sipariş ver.
  • 07-02-2020, 23:40:59
    #12
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çok araştırdım ettim hocam. Sonuna aşağıdaki bilgisayarı aldım.
    Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum.

    Oyun oynuyorum ve after effect vs. uğraşıyorum.
    Çok memnunum bilgisayardan, nazar değmesin.


    https://www.trendyol.com/hp/pavilion...fhd-p-33174559
    siz ne kadar aldınız hocam aralıkta 3500 tl imiş ve şuanda 4000 tl indirimle
    ekran kartı 4 gb mı? verdiğimiz paraya değer mi sizce ayrıca bi 8 gb ram daha alıp performansı attırmak istiyorum aslında fiyatı uygun geldi
  • 08-02-2020, 10:22:02
    #13
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz ne kadar aldınız hocam aralıkta 3500 tl imiş ve şuanda 4000 tl indirimle
    ekran kartı 4 gb mı? verdiğimiz paraya değer mi sizce ayrıca bi 8 gb ram daha alıp performansı attırmak istiyorum aslında fiyatı uygun geldi
    Ben 4200 TL ye aldım hocam ve memnunum. Aralıkta öyle değildi fiyat ben Aralık'ta aldım. Blackfriday de indi o fiyatlata.

    Benim işimi bu şekilde görüyor ama ilerde bende yükseltirim heralde.

    CSGO full ayarlarda 170-200 fps ile oynuyorum.
  • 08-02-2020, 20:58:20
    #14
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz ne kadar aldınız hocam aralıkta 3500 tl imiş ve şuanda 4000 tl indirimle
    ekran kartı 4 gb mı? verdiğimiz paraya değer mi sizce ayrıca bi 8 gb ram daha alıp performansı attırmak istiyorum aslında fiyatı uygun geldi
    Hocam benimki oyun serisi değil. Oyun oynamayan biri olduğumdan 4500tlye ince ve metal kasalı şu versiyorum aldım. https://www.hepsiburada.com/hp-15-cs...-HBV00000NCTU1 ama size oyun serisini öneririm. Bundaki ekran kartı hiçbir işe yaramaz.
  • 08-02-2020, 21:00:35
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hp Pavillion Gaming Notebook geçenlerde 4.800'lere inmişti belki hala öyledir. Kullandığım en güzel dizüstü bilgisayardı
  • 11-02-2020, 22:35:59
    #16
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatan pahalı uzak dur
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    monster acaba oyun harici performansı nasıl ?
    blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende arıyordum Pazartesi 6199 e https://www.gittigidiyor.com/dizustu...0?id=523386221 bunu almıştım 6499 olmuş ancak monster sitesinden alırsan taksitte üzerine baya biniyor. Onun yerine gittigidiyordan bunu alabilirsin. Bu hem 16 gb ram hem i7 işlemci var. 2 gündür ağır oyunlarda test ediyorum çok başarılı.
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekrar merhaba

    oyun bilgisayarları hakkındaçok bir bilgim yok. ben macbook kullanıyorum.alacaksam dell alırım sanırım. oyun konusundane kadar iyi olur bilmiyorum.
    umarım sorunsuz bir canavar olur
    cgrers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin attığın sisteme yakın performansı olan notebook https://www.gittigidiyor.com/bilgisa..._pdp_520740736

    Alternatif olarak düşünebilirsin, benim tercihim bu olurdu.

    Özellikleri burada: https://support.hp.com/tr-tr/document/c06535559
    kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asus tuf gaming fx504 kullanıyorum memnunum
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çok araştırdım ettim hocam. Sonuna aşağıdaki bilgisayarı aldım.
    Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum.

    Oyun oynuyorum ve after effect vs. uğraşıyorum.
    Çok memnunum bilgisayardan, nazar değmesin.


    https://www.trendyol.com/hp/pavilion...fhd-p-33174559
    blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    attığım monster het anlamda şu ana kadar çok iyi 500 gb ssd var hafıza olarak sadece o biraz sorun. Ben ek olarak kendim aldım çünkü yetersiz.Az kalsın bende hp alıyordum o kadar alma dediler ki paraya kıyıp monster aldım. Hp ve Casper alma diye çok ikaz ettiler. Monster şu ana kadar benim açımdan parasının hakkını veriyor.
    enesadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HP Pavilionun iş serisini kullanıyorum ve çok memnunum. Monster ve hp pavilionun oyun pclerini kullanan arkaşalarım var her ikiside çok iyi. Ben monsterin kasasını çok kaliteli bulmadığımdan pek beğenmiyorum. Performans açısından 2 cihazda seni üzmez. Ayrıca mağazalar çok yüksek fiyatlar veriyor mağazada inceleyip internetten sipariş ver.
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 4200 TL ye aldım hocam ve memnunum. Aralıkta öyle değildi fiyat ben Aralık'ta aldım. Blackfriday de indi o fiyatlata.

    Benim işimi bu şekilde görüyor ama ilerde bende yükseltirim heralde.

    CSGO full ayarlarda 170-200 fps ile oynuyorum.
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hp Pavillion Gaming Notebook geçenlerde 4.800'lere inmişti belki hala öyledir. Kullandığım en güzel dizüstü bilgisayardı


    Arkadaşlar tekrar merhabalar araştırmam sonucu iki bilgisayarda kaldım

    Sizce hangisini seçmeliyim?



  • 11-02-2020, 22:45:39
    #17
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar tekrar merhabalar araştırmam sonucu iki bilgisayarda kaldım

    Sizce hangisini seçmeliyim?



    Ben HP Pavilion'dan memnun olduğum için HP'yi öneriyorum ancak 5600 çok yüksek. Media Markt'a baktınız mı hiç? Oradan daha ucuza almıştım bazen indirime gidiyor özellikle de bu ürün.
  • 11-02-2020, 22:56:49
    #18
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar tekrar merhabalar araştırmam sonucu iki bilgisayarda kaldım

    Sizce hangisini seçmeliyim?



    Bende hp kullaniyorum lakin 5600 tl verip sırf ekran kartı yüzünden i5 almayın. Ekran karti bir tık düşük ama i7 olan pc her türlü bulursunuz.

    İ5 / 1050 ekran kartli 8 gb ram pc kuaniyorum hp... 4.200 e aldim.