SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar tekrar merhabalar araştırmam sonucu iki bilgisayarda kaldım

Sizce hangisini seçmeliyim?



Ben HP Pavilion'dan memnun olduğum için HP'yi öneriyorum ancak 5600 çok yüksek. Media Markt'a baktınız mı hiç? Oradan daha ucuza almıştım bazen indirime gidiyor özellikle de bu ürün.