HP Pavilionun iş serisini kullanıyorum ve çok memnunum. Monster ve hp pavilionun oyun pclerini kullanan arkaşalarım var her ikiside çok iyi. Ben monsterin kasasını çok kaliteli bulmadığımdan pek beğenmiyorum. Performans açısından 2 cihazda seni üzmez. Ayrıca mağazalar çok yüksek fiyatlar veriyor mağazada inceleyip internetten sipariş ver.