dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende çok araştırdım ettim hocam. Sonuna aşağıdaki bilgisayarı aldım.
Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum.

Oyun oynuyorum ve after effect vs. uğraşıyorum.
Çok memnunum bilgisayardan, nazar değmesin.


https://www.trendyol.com/hp/pavilion...fhd-p-33174559
siz ne kadar aldınız hocam aralıkta 3500 tl imiş ve şuanda 4000 tl indirimle
ekran kartı 4 gb mı? verdiğimiz paraya değer mi sizce ayrıca bi 8 gb ram daha alıp performansı attırmak istiyorum aslında fiyatı uygun geldi