SteyLeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Laptop önerirmisiniz?
17
●275
- 07-02-2020, 22:31:12attığım monster het anlamda şu ana kadar çok iyi 500 gb ssd var hafıza olarak sadece o biraz sorun. Ben ek olarak kendim aldım çünkü yetersiz.Az kalsın bende hp alıyordum o kadar alma dediler ki paraya kıyıp monster aldım. Hp ve Casper alma diye çok ikaz ettiler. Monster şu ana kadar benim açımdan parasının hakkını veriyor.
- 07-02-2020, 23:24:20HP Pavilionun iş serisini kullanıyorum ve çok memnunum. Monster ve hp pavilionun oyun pclerini kullanan arkaşalarım var her ikiside çok iyi. Ben monsterin kasasını çok kaliteli bulmadığımdan pek beğenmiyorum. Performans açısından 2 cihazda seni üzmez. Ayrıca mağazalar çok yüksek fiyatlar veriyor mağazada inceleyip internetten sipariş ver.
- 07-02-2020, 23:40:59siz ne kadar aldınız hocam aralıkta 3500 tl imiş ve şuanda 4000 tl indirimledijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekran kartı 4 gb mı? verdiğimiz paraya değer mi sizce ayrıca bi 8 gb ram daha alıp performansı attırmak istiyorum aslında fiyatı uygun geldi - 08-02-2020, 10:22:02Ben 4200 TL ye aldım hocam ve memnunum. Aralıkta öyle değildi fiyat ben Aralık'ta aldım. Blackfriday de indi o fiyatlata.SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim işimi bu şekilde görüyor ama ilerde bende yükseltirim heralde.
CSGO full ayarlarda 170-200 fps ile oynuyorum. - 08-02-2020, 20:58:20Hocam benimki oyun serisi değil. Oyun oynamayan biri olduğumdan 4500tlye ince ve metal kasalı şu versiyorum aldım. https://www.hepsiburada.com/hp-15-cs...-HBV00000NCTU1 ama size oyun serisini öneririm. Bundaki ekran kartı hiçbir işe yaramaz.SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 22:35:59DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülephpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleblap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülephpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecgrers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleblap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleenesadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar tekrar merhabalar araştırmam sonucu iki bilgisayarda kaldım
Sizce hangisini seçmeliyim?

- 11-02-2020, 22:45:39Ben HP Pavilion'dan memnun olduğum için HP'yi öneriyorum ancak 5600 çok yüksek. Media Markt'a baktınız mı hiç? Oradan daha ucuza almıştım bazen indirime gidiyor özellikle de bu ürün.SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 22:56:49Bende hp kullaniyorum lakin 5600 tl verip sırf ekran kartı yüzünden i5 almayın. Ekran karti bir tık düşük ama i7 olan pc her türlü bulursunuz.SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İ5 / 1050 ekran kartli 8 gb ram pc kuaniyorum hp... 4.200 e aldim.
