• 26-01-2020, 16:26:42
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 şubatta askerliğe katılış yapacaksın acemi birliğini ulaştırma olarak yapman usta birliğini çok etkilemiyor usta birliğinde bilgisayarla aram iyi de yazıcı ol keyfine bak
  • 26-01-2020, 16:27:12
    #11
    Devrem hayırlı uğurlu olsun şimdiden, 66 NCI MKNZ.P.TUG. KH. VE KH.BL./ÇORLU yolcusuyum bende 26 şubatta nasipse
  • 26-01-2020, 16:29:02
    #12
    babfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 şubatta askerliğe katılış yapacaksın acemi birliğini ulaştırma olarak yapman usta birliğini çok etkilemiyor usta birliğinde bilgisayarla aram iyi de yazıcı ol keyfine bak
    değerli yorumun için teşekkür ederim



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devrem hayırlı uğurlu olsun şimdiden, 66 NCI MKNZ.P.TUG. KH. VE KH.BL./ÇORLU yolcusuyum bende 26 şubatta nasipse
    hayırlı olsun bende 3 ÜNCÜ P.EĞT.TUG.58 İNCİ P.EĞT.A.KH VE KH.HİZ.BL./BURDUR MERKEZ
  • 26-01-2020, 16:35:52
    #13
    En büyük asker bizim asker...
  • 26-01-2020, 16:38:21
    #14
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Bende Burdur ulaştırma olarak gitmiştim tabi sene 2009 şöför olacaksın dediler usta birliği çıktı marmara ereğilisi 14 ay gece şok mangası olarak bitirdim.
    Hayırlı teskereler.
  • 26-01-2020, 16:40:04
    #15
    CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Burdur ulaştırma olarak gitmiştim tabi sene 2009 şöför olacaksın dediler usta birliği çıktı marmara ereğilisi 14 ay gece şok mangası olarak bitirdim.
    Hayırlı teskereler.
    Değerli yorumunuz için teşekkürler
  • 26-01-2020, 16:41:56
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı teskereler
  • 26-01-2020, 16:46:37
    #17
    Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı teskereler
    değerli yorumunuz için teşekkürler
  • 06-08-2020, 10:46:43
    #18
    Askerliğim , bitti Allah’a şükürler olsun