Askerlik Vakti Geldi R10 Ailesi - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Askerlik Vakti Geldi R10 Ailesi
19
●
375
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Askerlik Vakti Geldi R10 Ailesi
1
2
3
06-08-2020, 11:17:13
#19
Alengirik
Hayırlı teskereler yolunuz açık olsuın
@
AhmetAtalay
;
06-08-2020, 14:40:20
#20
AhmetAtalay
Alengirik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı teskereler yolunuz açık olsuın
@
AhmetAtalay
;
saolun teşekkür ederim askerliğim bitti çok şükür
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler