Konu
Askerlik Vakti Geldi R10 Ailesi
26-01-2020, 16:38:21
#14
CougaR
Kurumsal Üye | R10 19.YIL
Bende Burdur ulaştırma olarak gitmiştim tabi sene 2009
şöför olacaksın dediler usta birliği çıktı marmara ereğilisi 14 ay gece şok mangası olarak bitirdim.
Hayırlı teskereler.