1 şubatta askerliğe katılış yapacaksın acemi birliğini ulaştırma olarak yapman usta birliğini çok etkilemiyor usta birliğinde bilgisayarla aram iyi de yazıcı ol keyfine bak
değerli yorumun için teşekkür ederim
Devrem hayırlı uğurlu olsun şimdiden, 66 NCI MKNZ.P.TUG. KH. VE KH.BL./ÇORLU yolcusuyum bende 26 şubatta nasipse
hayırlı olsun

bende 3 ÜNCÜ P.EĞT.TUG.58 İNCİ P.EĞT.A.KH VE KH.HİZ.BL./BURDUR MERKEZ