• 19-01-2020, 18:49:40
    #1
    Merhabalar.

    https://www.r10.net/forumda/2128280-...n-degisti.html

    burada @Coskun; hocam 3 ayda bir davetiye hakkı tanımlanacak yazmış fakat benim 3 ay dolu davetiyem yok bir arkadaşımı davet edeceğim mesaj gönderiyorum fakat görmüyor sanırım moderatör arkadaşlar rica etsem konu hakkında bilgi verebilirmisiniz?
  • 19-01-2020, 18:50:24
    #2
    6 ay oldu daha gelmedi
  • 19-01-2020, 18:50:30
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    davetiye yanlış hatırlamıyorsam yılda 2 defa yani 6 ayda bir geliyo
  • 19-01-2020, 18:51:39
    #4
    harun1481 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    davetiye yanlış hatırlamıyorsam yılda 2 defa yani 6 ayda bir geliyo
    Konuyu okuyun hocam bahsettiğim konu daha yeni birkaç ay önce paylaşılmış yani 3 ayda bir gelmesi gerekiyor
  • 19-01-2020, 18:51:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    R10'da geçirdiğiniz zaman, konu, mesaj, itrader vb. birçok kritere bakarak otomatik olarak hesaplarınıza her 3 ayda bir davetiye hakkı tanımlanacak.

    Bu cümleyi tam okumamışsınız hocam sanırım 3 ayını dolduran herkese tanımlanacak demiyor, belirli bir kriterleri karşılayarak 3 ayını dolduran olarak belirlemişler.
  • 19-01-2020, 18:52:45
    #6
    Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'da geçirdiğiniz zaman, konu, mesaj, itrader vb. birçok kritere bakarak otomatik olarak hesaplarınıza her 3 ayda bir davetiye hakkı tanımlanacak.

    Bu cümleyi tam okumamışsınız hocam sanırım 3 ayını dolduran herkese tanımlanacak demiyor, belirli bir kriterleri karşılayarak 3 ayını dolduran olarak belirlemişler.
    Davetiyeler biriktirilebiliyor mu?
  • 19-01-2020, 18:53:02
    #7
    Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'da geçirdiğiniz zaman, konu, mesaj, itrader vb. birçok kritere bakarak otomatik olarak hesaplarınıza her 3 ayda bir davetiye hakkı tanımlanacak.

    Bu cümleyi tam okumamışsınız hocam sanırım 3 ayını dolduran herkese tanımlanacak demiyor, belirli bir kriterleri karşılayarak 3 ayını dolduran olarak belirlemişler.
    Neredeyse hergün giriyorum hocam foruma aktifim yani
  • 19-01-2020, 18:53:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    GGRIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davetiyeler biriktirilebiliyor mu?
    Oda yazıyor konuda 2 adet tutabiliyorsunuz en fazla daha fazla birikmiyor.
  • 19-01-2020, 18:53:36
    #9
    Alıntı
    R10'da geçirdiğiniz zaman, konu, mesaj, itrader vb. birçok kritere bakarak otomatik olarak hesaplarınıza her 3 ayda bir davetiye hakkı tanımlanacak.
    3 Ayda bir kesin herkese gelicek diye bir kaide yok. Vakit vs geçiriyorsunuz ama mesela r10+ ınız 3 tane veya başka sepebler de var . Bir çok kriter mevcut. Attığınız mesajlara kadar bir sürü koşul var. Merak etmeyin hak ettiğiniz zaman elbet gelir.