Merhabalar.
https://www.r10.net/forumda/2128280-...n-degisti.html
burada @Coskun; hocam 3 ayda bir davetiye hakkı tanımlanacak yazmış fakat benim 3 ay dolu davetiyem yok bir arkadaşımı davet edeceğim mesaj gönderiyorum fakat görmüyor sanırım moderatör arkadaşlar rica etsem konu hakkında bilgi verebilirmisiniz?
3 Ay Doldu Fakat Davetiye gelmedi.
12
●326
- 19-01-2020, 18:49:40
- 19-01-2020, 18:51:39Konuyu okuyun hocamharun1481 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bahsettiğim konu daha yeni birkaç ay önce paylaşılmış yani 3 ayda bir gelmesi gerekiyor
- 19-01-2020, 18:51:49Üyeliği durdurulduR10'da geçirdiğiniz zaman, konu, mesaj, itrader vb. birçok kritere bakarak otomatik olarak hesaplarınıza her 3 ayda bir davetiye hakkı tanımlanacak.
Bu cümleyi tam okumamışsınız hocam sanırım 3 ayını dolduran herkese tanımlanacak demiyor, belirli bir kriterleri karşılayarak 3 ayını dolduran olarak belirlemişler. - 19-01-2020, 18:52:45Davetiyeler biriktirilebiliyor mu?Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2020, 18:53:02Neredeyse hergün giriyorum hocam foruma aktifim yaniLynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2020, 18:53:29Üyeliği durdurulduOda yazıyor konuda 2 adet tutabiliyorsunuz en fazla daha fazla birikmiyor.GGRIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle