Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'da geçirdiğiniz zaman, konu, mesaj, itrader vb. birçok kritere bakarak otomatik olarak hesaplarınıza her 3 ayda bir davetiye hakkı tanımlanacak.

Bu cümleyi tam okumamışsınız hocam sanırım 3 ayını dolduran herkese tanımlanacak demiyor, belirli bir kriterleri karşılayarak 3 ayını dolduran olarak belirlemişler.
Neredeyse hergün giriyorum hocam foruma aktifim yani