Alıntı
R10'da geçirdiğiniz zaman, konu, mesaj, itrader vb. birçok kritere bakarak otomatik olarak hesaplarınıza her 3 ayda bir davetiye hakkı tanımlanacak.
3 Ayda bir kesin herkese gelicek diye bir kaide yok. Vakit vs geçiriyorsunuz ama mesela r10+ ınız 3 tane veya başka sepebler de var . Bir çok kriter mevcut. Attığınız mesajlara kadar bir sürü koşul var. Merak etmeyin hak ettiğiniz zaman elbet gelir.