Merhabalar.

https://www.r10.net/forumda/2128280-...n-degisti.html

burada @Coskun; hocam 3 ayda bir davetiye hakkı tanımlanacak yazmış fakat benim 3 ay dolu davetiyem yok bir arkadaşımı davet edeceğim mesaj gönderiyorum fakat görmüyor sanırım moderatör arkadaşlar rica etsem konu hakkında bilgi verebilirmisiniz?