• 18-01-2020, 15:59:43
    #1
    Merhabalar

    MTV ödemek için sisteme giriş yaptım.

    2019 Haziran da Askerlik para cezası kitlenmiş 100 küsür tl.

    Yüksek lisansım devam ettiğinden dolayı 35 yaşına kadar tecilim devam ediyor.

    Tecil problemim yok. herhangi bir çevirmede bana kaçaksın işlem yapmamız gerekiyor gibi kağıt vs de doldurmadım.

    Durduk yere nasıl böyle bir ceza kitlenmiş olabilir.

    Şimdi olayı neredeyse 7 ay sonra gördüğümden dolayı sanırım itiraz hakkımda kalmadı bu olaya. Aklım fikrim ermedi. Aşağı yukarı aynı zamanlarda emniyet kemeri kullanımından dolayı fahri müfettiş ceza yazmış/yazdırmış. Ceza da fotoğraf olmadığından dolayı itiraz edip iptal ettirmiştim. Aşağı yukarı aynı para. Madem onu iptal ettik deyip heralde bunu kitlemişler

    Var mı bu durumu yaşayan. Çok mantıksız aklım fikrim zekam yetmedi kafalarına göre ceza kitlenmesi
  • 18-01-2020, 16:01:17
    #2
    Herhangi bir gbt'de daha önce çıkmış olabilir ancak kağıt doldurmamışlardır.
  • 18-01-2020, 16:02:17
    #3
    Hocam sana 100 tl bana ise 10000 tl kitlenmişti😀 ama çok şükür Cimere yazdım Ankaraya dilekçe yolladım borç silindi.
  • 18-01-2020, 16:06:00
    #4
    Tozbulutu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir gbt'de daha önce çıkmış olabilir ancak kağıt doldurmamışlardır.
    Hocam tecilde problem yok. Hafta da bir zaten çevirmeye giriyorum kesin söylerlerdi öyle birşey olsa.

    UnmoveD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sana 100 tl bana ise 10000 tl kitlenmişti😀 ama çok şükür Cimere yazdım Ankaraya dilekçe yolladım borç silindi.
    Bunun bir itiraz süresi var mı hocam bildiğiniz. İtiraz süresi yoksa dilekçe örneğini bana da yollarsanız bende şansımı deneyim. Tecilim devam ederken askerlik cezası ödemektense giderim bir hayr kurumuna yardım edeyim aynı miktar o parayı alıp.
  • 18-01-2020, 16:10:18
    #5
    Kimi zaman sistemsel sıkıntılardan dolayı düşebiliyor. Öğrencilerin bir çoğu yoklama kaçağı çıkıyor biz gbt yaparken. Ama sizin zaten tecilliymiş ve yüksek lisans yapıyormuşsunuz. Askerlik şubesine giderseniz muhtemelen işi çözeceklerdir diye düşünüyorum.
  • 18-01-2020, 16:11:42
    #6
    Tozbulutu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimi zaman sistemsel sıkıntılardan dolayı düşebiliyor. Öğrencilerin bir çoğu yoklama kaçağı çıkıyor biz gbt yaparken. Ama sizin zaten tecilliymiş ve yüksek lisans yapıyormuşsunuz. Askerlik şubesine giderseniz muhtemelen işi çözeceklerdir diye düşünüyorum.
    Sağolun hocam teşekkürler haftaiçi bi ziyaret edeyim askerlik şubesini bakalım.
  • 18-01-2020, 16:26:04
    #7
    medyamio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tecilde problem yok. Hafta da bir zaten çevirmeye giriyorum kesin söylerlerdi öyle birşey olsa.



    Bunun bir itiraz süresi var mı hocam bildiğiniz. İtiraz süresi yoksa dilekçe örneğini bana da yollarsanız bende şansımı deneyim. Tecilim devam ederken askerlik cezası ödemektense giderim bir hayr kurumuna yardım edeyim aynı miktar o parayı alıp.
    3 şubatta tutulan tutanak 5 şubatta sisteme girildiği için böyle bir borç çıkti. Yani hocam 5 şubat benim teslim olma günümdü artık nasıl bir giriş yapmışlarsa. Bende itiraz ettim gelen sonuç ise tutanağın bulunmamasından dolayı borcunuz silinmiştir😀
  • 18-01-2020, 16:29:02
    #8
    Hadi sizinki neyse, ben askerden geldim 6 ay kısa dönem askerlik yaptım, asker kaçağısın diye ceza geldi eve hala ödemedim duruyor. Tezkeremi de verdim ama silinmedi..
  • 18-01-2020, 16:33:34
    #9
    Hocam yoklama yaptırdınız mı daha önce? Tecilin olmasının önemi yok belli bir yaş sonrası boy kilo vb bilgilerinizi alıp yoklamaya katılmanız gerekiyor bende yüksek lisans yaparken 1. Sınıf sonrası bana enstitüden mail gelmişti, belki onu kaçırmışsınızdır, yoklamada gidiyorsunuz sağlık bilgileri kontrol ediliyor bitiyor