Hocam tecilde problem yok. Hafta da bir zaten çevirmeye giriyorum kesin söylerlerdi öyle birşey olsa.
Bunun bir itiraz süresi var mı hocam bildiğiniz. İtiraz süresi yoksa dilekçe örneğini bana da yollarsanız bende şansımı deneyim. Tecilim devam ederken askerlik cezası ödemektense giderim bir hayr kurumuna yardım edeyim aynı miktar o parayı alıp.
3 şubatta tutulan tutanak 5 şubatta sisteme girildiği için böyle bir borç çıkti. Yani hocam 5 şubat benim teslim olma günümdü artık nasıl bir giriş yapmışlarsa. Bende itiraz ettim gelen sonuç ise tutanağın bulunmamasından dolayı borcunuz silinmiştir😀