Hocam yoklama yaptırdınız mı daha önce? Tecilin olmasının önemi yok belli bir yaş sonrası boy kilo vb bilgilerinizi alıp yoklamaya katılmanız gerekiyor bende yüksek lisans yaparken 1. Sınıf sonrası bana enstitüden mail gelmişti, belki onu kaçırmışsınızdır, yoklamada gidiyorsunuz sağlık bilgileri kontrol ediliyor bitiyor