Kimi zaman sistemsel sıkıntılardan dolayı düşebiliyor. Öğrencilerin bir çoğu yoklama kaçağı çıkıyor biz gbt yaparken. Ama sizin zaten tecilliymiş ve yüksek lisans yapıyormuşsunuz. Askerlik şubesine giderseniz muhtemelen işi çözeceklerdir diye düşünüyorum.
Sağolun hocam teşekkürler haftaiçi bi ziyaret edeyim askerlik şubesini bakalım.