• 17-01-2020, 11:28:20
    #28
    Boşuna yaygara koparmamak lazım. Vatandaş Suriyelileri getiren adamlara oy vermeye devam ediyor. Yani demek ki yöneten adamlardan ve yönetme şekillerinden memnun. Suriyelileri getiren adamlara oy verenler, memlekete başkalarını ortak ediyorlar. Şu Suriyelileri başımıza bela eden siyasetçilere oy veren arkadaşların hepsi evlerinin 1 odasına birer Suriyeli alsınlar çok yardımseverler ise. Çünkü evine mahremine Suriyeli almakla memleketine Suriyeli almak arasında fark yok. 10 sene sonra senin kızını Suriyeliler götürecek haberin olmayacak. 10 sene sonra senin çocuğun üniversite sınavında istediği bölümü kazanamayacak çünkü ondan çok çalışan Suriyeliler onun önüne geçecek. Senin gelinin 1-2 tane çocuğu zor cesaret ederken bu Suriyeliler 5er 10 ar çocuk yapıp ipsiz sapsız hırsız mafya nesiller yaratacak. 10 sene sonrsa bugün yanından geçtiğin Suriyeli veletler 20 yaşına gelecek bıçağı çekip cüzdanını, malını kaptıracaksın. Çok müslüman, çok yardımsever, çok iyi din kardeşi olan arkadaşları bir görelim, evlerinde kaç tane Suriyeli bakıyorlar hayrına. Evine Suriyeli alanın din kardeşiliğine saygı duyar elini öperim. Evine Suriyeli almadan Suriyelileri başımıza bela eden politikalara oy vermeye devam eden adamların vatan sevgisinden şüphe ederim.
  • 17-01-2020, 11:50:06
    #29
    sizlere göre şehit bana göre ülkesi için yaşamını yitirmiş kahraman. Sizler istediğiniz kadar şehit diyin ama şu gerçeği hiç bir zaman değiştiremezsiniz onlar öldü evet öldüler artık yoklar annesinin babasının eşinin sevgilisinin çocuğunun arkadaşlarının vs vs hiç birinin yanın da değiller artık. O yüzden şu şehit avunmasını bırakın. Kahramanlar can verir. Yurdu yaşatmak için. Sevgili Hüseyin Nihal Atsız ın bir şiiri vardır Kahramanlar ölür diye en alta bırakıyorum okur iseniz anlarsınız zaten. Neyse konuya döneyim kendinizi şehit vs gibi şeyler ile avutmayın. Ha bunun acısını en iyi yaşayan anlar birde o acıyı yaşayana sorun bakalım ne diyecekler. Kendilerini avutmaya çalışanlar şehit diyecekler peki ya kabullenemeyenler gerçeği görenler emin olun onlar için daha zor. Hepimiz kahramanız ya asker olarak öleceğiz yada evimiz de öleceğiz bir şekilde öleceğiz bu gerçek değişmez.

    Askerimiz gerektiğin de yurt dışın da görevde olmak zorun da ülke güvenliğini belli bir noktaya kadar sağlamak için buna mecbur. Biliyorsunuz ülke olarak nerede ise hiç sevilmeyiz diğer ülkeler tarafından mutlaka bir şekilde kazık sokmuşuz adamlara. Hal böle olunca ama direk ama dolaylı olarak bir şekilde adamlar bize saldırıyorlar. Misal dolaylı olarak kullandıkları piyonları var Pkk lı itler ve pkk itleri destekleyen pkk yandaşı itlerimiz var. Bu it oğlu it ler ile yıllardır uğraşıyoruz it sürüsü ürüyor devamlı ülkemiz de. Vs Vs . Suriye de mecburuz olmaya Malum kişi ülkeye aldı adamlar bizden kat kat üremeye başladı bıraksalar bizim nüfusu geçecekler hata yaptığını anladı önlem almaya çalışıyor bir yan dan da asker suriye de olmak zorunda pkk ve benzeri it soyları oradalar bu it soylarını ülkemizden uzaklaştırmamız gerekiyor. Ola bildiğince noktayı kontrol altına alıp bu it leri ülkeden uzaklaştırıyoruz. Bu şekilde ülkemize sızmaları da zorlaşıyor sınır güvenliğini daha da arttıra bilir isek ve içerideki it leri temizler isek ve yandaşı olan itleri de gerçekten temizlemesi gerekiyor hepsini infaz edeceksin direk vatandaşlık dan çıkartıp.

    Kısacası ülkemiz sınır güvenliğini mecburen arttırmalı ve sıkı tutmalı. içeri de de Kim Jong-un gibi olmalı ne kadar it soyu var ise infaz edilmeli. Polis eskisi gibi olmalı it soyları özel harekatı , polisi gördüğün de vs köpek gibi kaçıyorlardı yine o şekilde kaça bilmeliler. Ülkede değişmesi gereken çok şey var.

    Gerilir zorlu bir yay
    Oku fırlatmak için;
    Gece gökte doğar ay
    Yükselip batmak için.
    Mecnun inler, kanını
    Leyla’ya katmak için.
    Cilve yapar sevgili
    Gönül kanatmak için.
    Şair neden gam çeker?
    Şiir yaratmak için.
    Dağda niçin bağırılır?
    Feleğe çatmak için.
    Açılır tatlı güller
    Arılar tatmak için.
    Tanrı kızlar yaratmış
    Erlere satmak için.
    İnsan büyür beşikte
    Mezarda yatmak için.
    Ve...........................
    Kahramanlar can verir
    Yurdu yaşatmak için...
    1931

    Hüseyin Nihal Atsız
  • 17-01-2020, 11:53:56
    #30
    Suriyeliler zamanı gelince oy deposu olarak kullanılır.
  • 17-01-2020, 12:17:33
    #31
    Ne alaka kardeşim ne kadar cahilsiniz ya... Askerimiz orada kendi devletimizin, kendi sınırlarımızın güvenliği için duruyor. Hayır koca koca aklı başında adamlar da gelmiş konuya çanak tutuyor.
  • 17-01-2020, 12:22:44
    #32
    bir zahmet sen gitsene . mesela atina'ya olmadı roma'ya ..

    biz ister sev ister sevme en az 3 asır 3 kıtada adaletle hükmetmiş bir ecdadın torunlarıyız . sen bugun oralarda olmasan sana akdenizde egede olta attırmazlar. suriyede yaptığımız tüm operasyonlarda çok fazla milli suriye ordusu mensubu kardeşimizde şehit oldu. bugun dahi libyada ne işimiz var diyenler zamanında Atatürk'ün orada ne işi olduğunu izah etmeye mecburdurlar . sen oralarda olmazsan elin yunanı fransızı italyası abd'lisi israili hatta çinlisi ve japonu bile orada olmak için can atıyor . sense oralarda ve ya suriyede ne işimiz var diyorsun . boş boş konuşmayın arkadaşım . sizin anlayacağınız işler değil bunlar . gidin ne eğlenceniz varsa onunla meşgul olun .

    şehitlerimize Allah'dan rahmet yakınlarına başsağlığı ve sabırlar dilerim.
  • 17-01-2020, 12:37:30
    #33
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna yaygara koparmamak lazım. Vatandaş Suriyelileri getiren adamlara oy vermeye devam ediyor. Yani demek ki yöneten adamlardan ve yönetme şekillerinden memnun. Suriyelileri getiren adamlara oy verenler, memlekete başkalarını ortak ediyorlar. Şu Suriyelileri başımıza bela eden siyasetçilere oy veren arkadaşların hepsi evlerinin 1 odasına birer Suriyeli alsınlar çok yardımseverler ise. Çünkü evine mahremine Suriyeli almakla memleketine Suriyeli almak arasında fark yok. 10 sene sonra senin kızını Suriyeliler götürecek haberin olmayacak. 10 sene sonra senin çocuğun üniversite sınavında istediği bölümü kazanamayacak çünkü ondan çok çalışan Suriyeliler onun önüne geçecek. Senin gelinin 1-2 tane çocuğu zor cesaret ederken bu Suriyeliler 5er 10 ar çocuk yapıp ipsiz sapsız hırsız mafya nesiller yaratacak. 10 sene sonrsa bugün yanından geçtiğin Suriyeli veletler 20 yaşına gelecek bıçağı çekip cüzdanını, malını kaptıracaksın. Çok müslüman, çok yardımsever, çok iyi din kardeşi olan arkadaşları bir görelim, evlerinde kaç tane Suriyeli bakıyorlar hayrına. Evine Suriyeli alanın din kardeşiliğine saygı duyar elini öperim. Evine Suriyeli almadan Suriyelileri başımıza bela eden politikalara oy vermeye devam eden adamların vatan sevgisinden şüphe ederim.
    Sen ne güzel yazmışsın böyle hocam eline yüreğine sağlık.
  • 17-01-2020, 13:05:38
    #34
    Kurumsal PLUS
    Merhaba,

    Teröristler ile ittifak kuranlara oy vermeyerek bir şeyleri değiştirmeye başlayabilirsiniz.

    Ama hem onlarla iş birliği yapıp, hem onların sorumlu olduğu (PYD - Suriye) (PKK - Türkiye ve Irak) bu bölgede ki problemlerde Askerimizin gitmek zorunda kalmasına laf söylemeniz sizin olayı bilmediğinize işarettir.

    Türkiye onları dövdükçe birileri onlarla iş birliği yapıp ayakta tutmaya çalışıyor. Önce kendimize bakacağız.
  • 17-01-2020, 13:09:06
    #35
    Öncelikle şehitlerimize Allah"tan rahmet dilerim.

    Orada pkk var pyd var kökünü kazımazsan ne olur saniyorsun? Hatta orada fırsattan istifade büyük İsrail devleti bile kurulabilir. Boş konu boş yorumlar sırf hükümet düşmanlığı adına böyle boş konular açmayın bence.
  • 17-01-2020, 13:12:22
    #36
    Konuşsan devlet düşmanı konuşmasan için el vermiyor...