Öncelikle şehitlerimize Allah"tan rahmet dilerim.
Orada pkk var pyd var kökünü kazımazsan ne olur saniyorsun? Hatta orada fırsattan istifade büyük İsrail devleti bile kurulabilir. Boş konu boş yorumlar sırf hükümet düşmanlığı adına böyle boş konular açmayın bence.