digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşuna yaygara koparmamak lazım. Vatandaş Suriyelileri getiren adamlara oy vermeye devam ediyor. Yani demek ki yöneten adamlardan ve yönetme şekillerinden memnun. Suriyelileri getiren adamlara oy verenler, memlekete başkalarını ortak ediyorlar. Şu Suriyelileri başımıza bela eden siyasetçilere oy veren arkadaşların hepsi evlerinin 1 odasına birer Suriyeli alsınlar çok yardımseverler ise. Çünkü evine mahremine Suriyeli almakla memleketine Suriyeli almak arasında fark yok. 10 sene sonra senin kızını Suriyeliler götürecek haberin olmayacak. 10 sene sonra senin çocuğun üniversite sınavında istediği bölümü kazanamayacak çünkü ondan çok çalışan Suriyeliler onun önüne geçecek. Senin gelinin 1-2 tane çocuğu zor cesaret ederken bu Suriyeliler 5er 10 ar çocuk yapıp ipsiz sapsız hırsız mafya nesiller yaratacak. 10 sene sonrsa bugün yanından geçtiğin Suriyeli veletler 20 yaşına gelecek bıçağı çekip cüzdanını, malını kaptıracaksın. Çok müslüman, çok yardımsever, çok iyi din kardeşi olan arkadaşları bir görelim, evlerinde kaç tane Suriyeli bakıyorlar hayrına. Evine Suriyeli alanın din kardeşiliğine saygı duyar elini öperim. Evine Suriyeli almadan Suriyelileri başımıza bela eden politikalara oy vermeye devam eden adamların vatan sevgisinden şüphe ederim.
Sen ne güzel yazmışsın böyle hocam eline yüreğine sağlık.