• 27-08-2008, 11:40:15
    #10
    Arkadaşlar atıp tutmak kolay pc başından.
    Osmanlı devleti 3 kıtada ortalığı titretirken ne hallere geldik yöneticiler yüzünden.
    Bu yazılanları tarihimizle bir karşılaştırın bakalım olabilir mi düşünün?
  • 27-08-2008, 11:57:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bende sizin yorumlarınızı öğremek istedim zaten

    banada saçma geldi de: )
  • 27-08-2008, 12:03:27
    #12
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar atıp tutmak kolay pc başından.
    Osmanlı devleti 3 kıtada ortalığı titretirken ne hallere geldik yöneticiler yüzünden.
    Bu yazılanları tarihimizle bir karşılaştırın bakalım olabilir mi düşünün?

    varmı aynı toprak bütünlügü ile kalan bi devlet.o zamandan bu zamana çok şey degişti.en son çanakkalede savaşmadıkmı.o zaman bu bilgisayar başında yazanların dedeleri degilmiydi savaşan.yarın savaş olsa hangimiz gitmiyoruz diyebiliriz cepheye.sence varmıdır öyle kansızlar aramızda.ben inanıyorum genç yaşlı kör topal demeden tek yürek koşar vatanını savunmaya.
  • 27-08-2008, 12:09:01
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Senin eski cd'lerden dinledim baba, bizim de bir İstiklal Marşı'mız varmış. O marşı yanlızca körü körüne mi ezberlediniz? Atalarımız sizi her fırsatta uyarmış, demiş ki 'Ey Türk titre ve kendine dön'. Baba ne zaman titreyeceksiniz? Ankara'yı da kaybettikten sonra mı? Bundan 13 yıl önce titremediyseniz eğer artık hiç bir şey titretemez sizi.
    ozaman cd mi vardı
  • 27-08-2008, 12:09:19
    #14
    Şimdi Atıp Tutarız Ama İcraat Geldiği Zaman İcraatıda Gösteririz
  • 27-08-2008, 12:12:45
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ya başlıcam ben böyle işe adam gibi kullanın şu forumu - rep veriyorsunuz adam çok saçma böyle bişey olmayacaktır felan yazıp -rep vermiş o kişi her kimse önce ne yazıyo mesajları full okusun ondan sonra napıyosa yapsın alla alla ben böyle bişey olacaktır mı dedim bi adam yazmış bende saçma buldum buraya yazdım siz ne düşünüyorsunuz diye ama birisi okumayı düşünememiş galiba
  • 27-08-2008, 12:29:38
    #16
    gaddar1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varmı aynı toprak bütünlügü ile kalan bi devlet.o zamandan bu zamana çok şey degişti.en son çanakkalede savaşmadıkmı.o zaman bu bilgisayar başında yazanların dedeleri degilmiydi savaşan.yarın savaş olsa hangimiz gitmiyoruz diyebiliriz cepheye.sence varmıdır öyle kansızlar aramızda.ben inanıyorum genç yaşlı kör topal demeden tek yürek koşar vatanını savunmaya.
    Artık savaşla taşla sopayla olmuyor maalesef... Yani dedelerimiz gibi cepheye gidip savaşma şansımız olmayacak öyle bir durumda.
    Hani diyorsun ya ozamandan bu zamana çok şey değişti bende onu demek istiyorum.
  • 27-08-2008, 12:36:38
    #17
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık savaşla taşla sopayla olmuyor maalesef... Yani dedelerimiz gibi cepheye gidip savaşma şansımız olmayacak öyle bir durumda.
    Hani diyorsun ya ozamandan bu zamana çok şey değişti bende onu demek istiyorum.

    o zaman biz savaşı ne silah ne taş ne sopa ile aldık.çanakkale aklın ve mantığın bittiği yerdir.gerisini sen anla