Arkadaşlar atıp tutmak kolay pc başından.
Osmanlı devleti 3 kıtada ortalığı titretirken ne hallere geldik yöneticiler yüzünden.
Bu yazılanları tarihimizle bir karşılaştırın bakalım olabilir mi düşünün?
Yıl 2045 kızım 18, ben 47 yaşındayım...
16
●1.264
- 27-08-2008, 11:57:19Üyeliği durduruldubende sizin yorumlarınızı öğremek istedim zaten

banada saçma geldi de: ) - 27-08-2008, 12:03:27TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
varmı aynı toprak bütünlügü ile kalan bi devlet.o zamandan bu zamana çok şey degişti.en son çanakkalede savaşmadıkmı.o zaman bu bilgisayar başında yazanların dedeleri degilmiydi savaşan.yarın savaş olsa hangimiz gitmiyoruz diyebiliriz cepheye.sence varmıdır öyle kansızlar aramızda.ben inanıyorum genç yaşlı kör topal demeden tek yürek koşar vatanını savunmaya. - 27-08-2008, 12:12:45Üyeliği durdurulduya başlıcam ben böyle işe adam gibi kullanın şu forumu - rep veriyorsunuz adam çok saçma böyle bişey olmayacaktır felan yazıp -rep vermiş o kişi her kimse önce ne yazıyo mesajları full okusun ondan sonra napıyosa yapsın alla alla ben böyle bişey olacaktır mı dedim bi adam yazmış bende saçma buldum buraya yazdım siz ne düşünüyorsunuz diye ama birisi okumayı düşünememiş galiba
- 27-08-2008, 12:29:38Artık savaşla taşla sopayla olmuyor maalesef... Yani dedelerimiz gibi cepheye gidip savaşma şansımız olmayacak öyle bir durumda.gaddar1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hani diyorsun ya ozamandan bu zamana çok şey değişti bende onu demek istiyorum. - 27-08-2008, 12:36:38TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman biz savaşı ne silah ne taş ne sopa ile aldık.çanakkale aklın ve mantığın bittiği yerdir.gerisini sen anla
