gaddar1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
varmı aynı toprak bütünlügü ile kalan bi devlet.o zamandan bu zamana çok şey degişti.en son çanakkalede savaşmadıkmı.o zaman bu bilgisayar başında yazanların dedeleri degilmiydi savaşan.yarın savaş olsa hangimiz gitmiyoruz diyebiliriz cepheye.sence varmıdır öyle kansızlar aramızda.ben inanıyorum genç yaşlı kör topal demeden tek yürek koşar vatanını savunmaya.
Artık savaşla taşla sopayla olmuyor maalesef... Yani dedelerimiz gibi cepheye gidip savaşma şansımız olmayacak öyle bir durumda.
Hani diyorsun ya ozamandan bu zamana çok şey değişti bende onu demek istiyorum.