Arkadaşlar atıp tutmak kolay pc başından.
Osmanlı devleti 3 kıtada ortalığı titretirken ne hallere geldik yöneticiler yüzünden.
Bu yazılanları tarihimizle bir karşılaştırın bakalım olabilir mi düşünün?
varmı aynı toprak bütünlügü ile kalan bi devlet.o zamandan bu zamana çok şey degişti.en son çanakkalede savaşmadıkmı.o zaman bu bilgisayar başında yazanların dedeleri degilmiydi savaşan.yarın savaş olsa hangimiz gitmiyoruz diyebiliriz cepheye.sence varmıdır öyle kansızlar aramızda.ben inanıyorum genç yaşlı kör topal demeden tek yürek koşar vatanını savunmaya.