ya başlıcam ben böyle işe adam gibi kullanın şu forumu - rep veriyorsunuz adam çok saçma böyle bişey olmayacaktır felan yazıp -rep vermiş o kişi her kimse önce ne yazıyo mesajları full okusun ondan sonra napıyosa yapsın alla alla ben böyle bişey olacaktır mı dedim bi adam yazmış bende saçma buldum buraya yazdım siz ne düşünüyorsunuz diye ama birisi okumayı düşünememiş galiba