tolgaademirr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İş Görüşmesine giittim
49
●3.055
- 14-01-2020, 12:49:43Eşimde bir yazılım firmasına proje yöneticisi olarak işe başlarken işkur üzerinden alalım dediler ve öyle yapmışlardı. Sigortası felan aldığı maaş üzerinden yattı (maaş asgari ücret değil) ama sanırım işkur firmalara bir takım destekler sunuyor işe adam aldıklarında.
- 14-01-2020, 21:10:01Yapmayacak sanırım.2. görüşmeye çağrılırsam daha detaylı öğreneceğim herşeyi.Braves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşi işkur üzerinden başvuru yaparak bulmadım. Sanırım yanlış anlaşıldı. Tamamen dijital ortamdan buldum. İşkur kapsamında olması için işkur üzerinden başvuru yapıp gitmem gerekiyor diye biliyorum. Yanlışta biliyor olabilirim. Şimdiden affolaMaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyenizi dikkate alacağım, teşekkür ederim.Bilmediğimden soruyorum yanlış anlamayın. Peki acemi bir e-ticaret personeli iş başvurusu yaptığında ne gibi şartlarda çalışmalı? Hangi şartları kabul etmeli, etmemeli. Ben tamamen şirket kurarak e-ticaret yaptığım için ( önceden hiçbir şekilde tecrübem yok ) ne gibi şartları kabul etmeliyim, etmemeliyim, bilmiyorum.celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Şuanda görüşmede gerçekleşen tamamen N11,H.burada gibi platformlara ürün yükleme, ürün güncelleme, yeri geldiğinde ürün bulma gibi işleri yapabileceğim söylendi. Kargolamayı bile benim yapmayacağım belirtildi.BianAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Kendimi geliştirebileceğim, öğrenebileceğim illaki yeni şeyler olacaktır. Lakin genellikle iş tanımında şuan da rutin yapmış olduğum işleri yapacağım gibi görünüyor.Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pavel405 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyeniz için teşekkür ediyorum.
- 14-01-2020, 21:26:42Üyeliği durdurulduÜrün girişi için panel bilgisi artık nerede satılacak n11 vsoguzaltikardes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Stok takip
Excel bilgisi , genelde Excel de raporlama yapılır .
Stok durumu takip
Olay bu , zaten sizin üstünüzde bilgi işlem uzmanı vardır yönlendirme yapar.
Bu arada bu iş e-ticaret sitesi yönetmek değil sipariş takip veri giriş elemanı pozisyonudur. - 16-01-2020, 18:13:59Güncelleme: Hukuk bürosu ile anlaşma sağladım. Hukuk bürosunda tahsilat personeli departmanında boşluk varmış. Orada başlayacağım Allah kısmet ederse
Tahsilat bölümünde çalışan arkadaşlar var ise kolaylık - zorluk larından bahsederse sevinirim.
Tahsilat bölümünde çalışan arkadaşlar var ise kolaylık - zorluk larından bahsederse sevinirim.