tolgaademirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O 3 ay muhabeti işkurun iş başı eğitimi programı ile alakalı 3 ay sektör dışı aynı sektör ise 6 ay olabiliyor çalışma süresi. 3 veya 6 ayın sonunda işe alıp, almamak iş verene kalmış bir şey
Eşimde bir yazılım firmasına proje yöneticisi olarak işe başlarken işkur üzerinden alalım dediler ve öyle yapmışlardı. Sigortası felan aldığı maaş üzerinden yattı (maaş asgari ücret değil) ama sanırım işkur firmalara bir takım destekler sunuyor işe adam aldıklarında.