Güncelleme: Hukuk bürosu ile anlaşma sağladım. Hukuk bürosunda tahsilat personeli departmanında boşluk varmış. Orada başlayacağım Allah kısmet ederse Tahsilat bölümünde çalışan arkadaşlar var ise kolaylık - zorluk larından bahsederse sevinirim.