Kuruyemişin Pahalı Olmasının Sebebi Nedir
27
●1.336
- 11-01-2020, 00:38:30Yurtdışına ihraçtan pahalı sanırım hangi ürünün ihracaatı artsa yurtiçi piyasa umursanmıyor yurtdışına dövizle satıldığı için bizde de pahalı oluyor.
- 11-01-2020, 00:39:29Deveye sormuşlar neren eğri diye o da demiş nerem doğru ki ! Ülkede ucuz olan bir şey mi kaldı ki kuruyemiş ucuz olsun, çok şükür kötü günleri atlattık daha kötüleri bizleri bekliyor.apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2020, 00:41:00Hocam, Siirtli birisi olarak şöyle söyliyeyim. Siirt fıstığı istanbulda 100-120 liraya satılırken Siirtte 50-60 lira. Kuruyemişcilikte iyi para var hele dükkanın konumu çok iyiyse iyi kazanırsın ve ürünlerin en kötü ihtimalle %100 kar ile satarsın. Aynı zamanda aracı kişilerde çok o yüzden pahalı.
- 11-01-2020, 00:40:37Hocam kimse kusura bakmasın ama ucuz olan bir şey var mı bizim ülkemizde? Ya zam yapıyorlar ya da gramajdan çalabildikleri kadar çalıyorlar. Çikolatalı gofret (isim vermeyeyim) 1 tl diye adamlar boy boy kağıtlar basmışlar ama gel gör ki 50 gramlık gofret 36 grama düşmüş. Ülkede engelleyecek bir yasa yok ceza kesiyorlar adamların umurunda olmuyor. Daha yazılacak çok şey var ama her neyse bende kalsın.