• 11-01-2020, 00:37:05
    #1
    Ülkemiz sözde kuruyemiş cenneti ama gel gör ki tüm Kuruyemiş çesitleri baya pahalı, ülkemizde yetişiyor ama alamiyoruz. Özellikle antep fıstığı
  • 11-01-2020, 00:38:00
    #2
    https://www.youtube.com/watch?v=dQIVenWyxTs
    halimize şükredelim
  • 11-01-2020, 00:38:30
    #3
    Yurtdışına ihraçtan pahalı sanırım hangi ürünün ihracaatı artsa yurtiçi piyasa umursanmıyor yurtdışına dövizle satıldığı için bizde de pahalı oluyor.
  • 11-01-2020, 00:39:29
    #4
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkemiz sözde kuruyemiş cenneti ama gel gör ki tüm Kuruyemiş çesitleri baya pahalı, ülkemizde yetişiyor ama alamiyoruz. Özellikle antep fıstığı
    Deveye sormuşlar neren eğri diye o da demiş nerem doğru ki ! Ülkede ucuz olan bir şey mi kaldı ki kuruyemiş ucuz olsun, çok şükür kötü günleri atlattık daha kötüleri bizleri bekliyor.
  • 11-01-2020, 00:40:53
    #5
    Ben daha çok Çay konusuna anlam veremiyorum.
    2 haftada 1 kg (1 paket) çay tüketen bir aile olarak, markete her gittiğimde fiyat etiketlerinin hep yukarı doğru seyrettiğini görüyorum.
    Sanıyorum yakın zamanda çay, et ile yarışır duruma gelecek.
  • 11-01-2020, 00:41:00
    #6
    Hocam, Siirtli birisi olarak şöyle söyliyeyim. Siirt fıstığı istanbulda 100-120 liraya satılırken Siirt’te 50-60 lira. Kuruyemişcilikte iyi para var hele dükkanın konumu çok iyiyse iyi kazanırsın ve ürünlerin en kötü ihtimalle %100 kar ile satarsın. Aynı zamanda aracı kişilerde çok o yüzden pahalı.
  • 11-01-2020, 00:40:37
    #7
    Hocam kimse kusura bakmasın ama ucuz olan bir şey var mı bizim ülkemizde? Ya zam yapıyorlar ya da gramajdan çalabildikleri kadar çalıyorlar. Çikolatalı gofret (isim vermeyeyim) 1 tl diye adamlar boy boy kağıtlar basmışlar ama gel gör ki 50 gramlık gofret 36 grama düşmüş. Ülkede engelleyecek bir yasa yok ceza kesiyorlar adamların umurunda olmuyor. Daha yazılacak çok şey var ama her neyse bende kalsın.
  • 11-01-2020, 00:41:34
    #8
    Bamb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deveye sormuşlar neren eğri diye o da demiş nerem doğru ki ! Ülkede ucuz olan bir şey mi kaldı ki kuruyemiş ucuz olsun, çok şükür kötü günleri atlattık daha kötüleri bizleri bekliyor.
    Aranan cevap bulundu
  • 11-01-2020, 00:42:11
    #9
    Ülkemizde ucuz olan tek şey insan hayatı