Hocam kimse kusura bakmasın ama ucuz olan bir şey var mı bizim ülkemizde? Ya zam yapıyorlar ya da gramajdan çalabildikleri kadar çalıyorlar. Çikolatalı gofret (isim vermeyeyim) 1 tl diye adamlar boy boy kağıtlar basmışlar ama gel gör ki 50 gramlık gofret 36 grama düşmüş. Ülkede engelleyecek bir yasa yok ceza kesiyorlar adamların umurunda olmuyor. Daha yazılacak çok şey var ama her neyse bende kalsın.