apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkemiz sözde kuruyemiş cenneti ama gel gör ki tüm Kuruyemiş çesitleri baya pahalı, ülkemizde yetişiyor ama alamiyoruz. Özellikle antep fıstığı
Deveye sormuşlar neren eğri diye o da demiş nerem doğru ki ! Ülkede ucuz olan bir şey mi kaldı ki kuruyemiş ucuz olsun, çok şükür kötü günleri atlattık daha kötüleri bizleri bekliyor.