Ben daha çok Çay konusuna anlam veremiyorum.
2 haftada 1 kg (1 paket) çay tüketen bir aile olarak, markete her gittiğimde fiyat etiketlerinin hep yukarı doğru seyrettiğini görüyorum.
Sanıyorum yakın zamanda çay, et ile yarışır duruma gelecek.