• 06-01-2020, 01:10:45
    #10
    pm alayım hocam


    hemen atarız ama karşıdan pm nin cevabı gelmez ok yaz yok yaz bişey yaz zor olmamalı bu kadar aynen
  • 06-01-2020, 01:14:23
    #11
    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alayım hocam


    hemen atarız ama karşıdan pm nin cevabı gelmez ok yaz yok yaz bişey yaz zor olmamalı bu kadar aynen
    Küsüp trip atıcam cevap vermicem
    • pastelboya
    pastelboya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-01-2020, 01:26:27
    #12
    Nezaketen teşekkür etmek çok mu zor?
    İnsan size vakit harcayan, sizin için düşünen emek veren birine
    'Teşekkür ederim' demesi bu kadar mı zor? (Ki sadece 15 harf)
    Kırıcı olmak istemiyorum. Kabalık sahibine aittir. İŞ alan ya da veren ilanlarla ilgili olarak şunu söyleyeyim. Kimse sizin cebinizdeki para ile köşe dönmüyor . 'İş verildi, iş alındı, düşüneceğim, uygun olursa size dönerim' gibi copy paste yanıtlar vermek sizi unutulmaz kılar.
  • 06-01-2020, 01:30:45
    #13
    anidengelirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nezaketen teşekkür etmek çok mu zor?
    İnsan size vakit harcayan, sizin için düşünen emek veren birine
    'Teşekkür ederim' demesi bu kadar mı zor? (Ki sadece 15 harf)
    Kırıcı olmak istemiyorum. Kabalık sahibine aittir. İŞ alan ya da veren ilanlarla ilgili olarak şunu söyleyeyim. Kimse sizin cebinizdeki para ile köşe dönmüyor . 'İş verildi, iş alındı, düşüneceğim, uygun olursa size dönerim' gibi copy paste yanıtlar vermek sizi unutulmaz kılar.
    Geri dönen insanları çok seviyorum her iş için. Gerek normal hayatta olsun gerek başka yerlerde insanlar bir cevap bekliyor. Hele ki iş görüşmesine gidiyorsunuz, size görüşme sonunda olumlu yada olumsuz dönüş sağlanacaktır diyorlar. Bu zamana kadar yaptığım 220 ye yakın iş görüşmesin de henüz olumsuz dönen olmadı
    • anidengelirim
    anidengelirim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-01-2020, 01:39:10
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri dönen insanları çok seviyorum her iş için. Gerek normal hayatta olsun gerek başka yerlerde insanlar bir cevap bekliyor. Hele ki iş görüşmesine gidiyorsunuz, size görüşme sonunda olumlu yada olumsuz dönüş sağlanacaktır diyorlar. Bu zamana kadar yaptığım 220 ye yakın iş görüşmesin de henüz olumsuz dönen olmadı
    Çoğunlukla kurumsallığı içine sindirememiş küçüklü büyüklü şirketlerin sıradan ik yöneticileri bunu hep yapıyor.
    Belki fazla hassas fazla alıngan veya kıralganım, belki bütün dünyada işler böyle yürüyor.
  • 06-01-2020, 01:43:02
    #15
    anidengelirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğunlukla kurumsallığı içine sindirememiş küçüklü büyüklü şirketlerin sıradan ik yöneticileri bunu hep yapıyor.
    Belki fazla hassas fazla alıngan veya kıralganım, belki bütün dünyada işler böyle yürüyor.
    Bende hassa ve kırılganım. 2 kişi kaldık diğerini aldılar, 3 hafta sonra adamı beğenmemişler beni çağırdılar bende onlara gitmedim bu sefer Garip hassas ve kırılganlık bendede var.
    • anidengelirim
    anidengelirim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-01-2020, 01:51:19
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hassa ve kırılganım. 2 kişi kaldık diğerini aldılar, 3 hafta sonra adamı beğenmemişler beni çağırdılar bende onlara gitmedim bu sefer Garip hassas ve kırılganlık bendede var.
    Aradan uzun zaman geçti, ama bir yıl sonra geri dönen bir şirket yöneticisini evin yakınına çay içmeye davet ettim.
    Gelmedi.
  • 06-01-2020, 01:53:36
    #17
    anidengelirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradan uzun zaman geçti, ama bir yıl sonra geri dönen bir şirket yöneticisini evin yakınına çay içmeye davet ettim.
    Gelmedi.
    Hahahaha