Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geri dönen insanları çok seviyorum her iş için. Gerek normal hayatta olsun gerek başka yerlerde insanlar bir cevap bekliyor. Hele ki iş görüşmesine gidiyorsunuz, size görüşme sonunda olumlu yada olumsuz dönüş sağlanacaktır diyorlar. Bu zamana kadar yaptığım 220 ye yakın iş görüşmesin de henüz olumsuz dönen olmadı
Çoğunlukla kurumsallığı içine sindirememiş küçüklü büyüklü şirketlerin sıradan ik yöneticileri bunu hep yapıyor.
Belki fazla hassas fazla alıngan veya kıralganım, belki bütün dünyada işler böyle yürüyor.