Nezaketen teşekkür etmek çok mu zor?
İnsan size vakit harcayan, sizin için düşünen emek veren birine
'Teşekkür ederim' demesi bu kadar mı zor? (Ki sadece 15 harf)
Kırıcı olmak istemiyorum. Kabalık sahibine aittir. İŞ alan ya da veren ilanlarla ilgili olarak şunu söyleyeyim. Kimse sizin cebinizdeki para ile köşe dönmüyor . 'İş verildi, iş alındı, düşüneceğim, uygun olursa size dönerim' gibi copy paste yanıtlar vermek sizi unutulmaz kılar.
Geri dönen insanları çok seviyorum her iş için. Gerek normal hayatta olsun gerek başka yerlerde insanlar bir cevap bekliyor. Hele ki iş görüşmesine gidiyorsunuz, size görüşme sonunda olumlu yada olumsuz dönüş sağlanacaktır diyorlar. Bu zamana kadar yaptığım 220 ye yakın iş görüşmesin de henüz olumsuz dönen olmadı