anidengelirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğunlukla kurumsallığı içine sindirememiş küçüklü büyüklü şirketlerin sıradan ik yöneticileri bunu hep yapıyor.
Belki fazla hassas fazla alıngan veya kıralganım, belki bütün dünyada işler böyle yürüyor.
Bende hassa ve kırılganım. 2 kişi kaldık diğerini aldılar, 3 hafta sonra adamı beğenmemişler beni çağırdılar bende onlara gitmedim bu sefer Garip hassas ve kırılganlık bendede var.