• 03-01-2020, 20:46:02
    #1
    Merhaba değerli dostlar, Atiye dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Ben ilk sezon olarak fazla sürükleyici bulmadım, bu durumu ikinci sezonda düzeltirler diye tahmin ediyorum. Ve ne desem bilemiyorum ama ben Beren Saat'in oyunculuğuna pek ısınamıyorum.
  • 03-01-2020, 20:48:36
    #2
    Kurumsal Backlink SEO
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba değerli dostlar, Atiye dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Ben ilk sezon olarak fazla sürükleyici bulmadım, bu durumu ikinci sezonda düzeltirler diye tahmin ediyorum. Ve ne desem bilemiyorum ama ben Beren Saat'in oyunculuğuna pek ısınamıyorum.
    Vallahi o kadar gündemde, neden gündemde onuda çözemedim. Bende senin gibi düşünüyoum, ne gerilim kısmı var çözemedim, sürükleyici değil, müziği harici ben Dark'a da benzetemedim
  • 03-01-2020, 20:51:05
    #3
    Müzikler gerçekten hoştu fakat düşündüğümden de fazla durağan geçti bunu neye borçlu bilmiyorum fakat bu türde bir hayli az filmimiz bulunuyordu. Hiç değilse önü açılabilecek yeni örnekler yerini alıyor. Durağanlığın 2.sezonda bozulabileceğini de pek sanmıyorum. Birtakım şeyler eksik
  • 03-01-2020, 20:51:13
    #4
    Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi o kadar gündemde, neden gündemde onuda çözemedim. Bende senin gibi düşünüyoum, ne gerilim kısmı var çözemedim, sürükleyici değil, müziği harici ben Dark'a da benzetemedim
    Hiçbir olaya konsantre olamıyorum ki, olayın tam olarak anlamı nedir? İnanın beynimde dahi canlandıramıyorum. Tam bir olaya hadi be diyeceğim, Beren Saat'in ağlarken gülmesi ile karşılaşıyorum.
  • 03-01-2020, 20:51:13
    #5
    ilk bölümü izledim diğer bölümlerde de hep tahmin edilebilir şeyler olacağını düşünerek devam etmedim
  • 03-01-2020, 20:52:10
    #6
    Prodüksiyon kaliteli ve güzel o yüzden izlettiriyor; oyuncular tam rolüne girememiş gibi, bazı sahnelerde kurgu eksikliği hissediliyor. Ama yapım gayet güzel.
  • 03-01-2020, 20:53:24
    #7
    Beren Saat in oyunculuğu aşırı kötü idi ama film genel olarak sürükleyici ve merak ettirdiği için 2 günde bitirdim
    Diğer türk dizileri ile kıyaslandığında hiç de yabana atılacak bir dizi değil
    face grubumza da bekleriz

    https://www.facebook.com/groups/978875049174331/
  • 03-01-2020, 20:56:48
    #8
    Muhafız'dan kat kat daha iyi olduğu kesin.
  • 03-01-2020, 20:58:36
    #9
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhafız'dan kat kat daha iyi olduğu kesin.
    Eee tabii ki, onunla kıyaslanamaz bile