Merhaba değerli dostlar, Atiye dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ben ilk sezon olarak fazla sürükleyici bulmadım, bu durumu ikinci sezonda düzeltirler diye tahmin ediyorum. Ve ne desem bilemiyorum ama ben Beren Saat'in oyunculuğuna pek ısınamıyorum.
Atiye Dizisi Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
22
●662
- 03-01-2020, 20:48:36Vallahi o kadar gündemde, neden gündemde onuda çözemedim. Bende senin gibi düşünüyoum, ne gerilim kısmı var çözemedim, sürükleyici değil, müziği harici ben Dark'a da benzetemedimTevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2020, 20:51:05Müzikler gerçekten hoştu fakat düşündüğümden de fazla durağan geçti bunu neye borçlu bilmiyorum fakat bu türde bir hayli az filmimiz bulunuyordu. Hiç değilse önü açılabilecek yeni örnekler yerini alıyor. Durağanlığın 2.sezonda bozulabileceğini de pek sanmıyorum. Birtakım şeyler eksik
- 03-01-2020, 20:51:13Hiçbir olaya konsantre olamıyorum ki, olayın tam olarak anlamı nedir? İnanın beynimde dahi canlandıramıyorum. Tam bir olaya hadi be diyeceğim, Beren Saat'in ağlarken gülmesi ile karşılaşıyorum.Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2020, 20:53:24Beren Saat in oyunculuğu aşırı kötü idi ama film genel olarak sürükleyici ve merak ettirdiği için 2 günde bitirdim
Diğer türk dizileri ile kıyaslandığında hiç de yabana atılacak bir dizi değil
face grubumza da bekleriz
https://www.facebook.com/groups/978875049174331/ - 03-01-2020, 20:58:36Eee tabii ki, onunla kıyaslanamaz bileAeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
