Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba değerli dostlar, Atiye dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben ilk sezon olarak fazla sürükleyici bulmadım, bu durumu ikinci sezonda düzeltirler diye tahmin ediyorum. Ve ne desem bilemiyorum ama ben Beren Saat'in oyunculuğuna pek ısınamıyorum.
Vallahi o kadar gündemde, neden gündemde onuda çözemedim. Bende senin gibi düşünüyoum, ne gerilim kısmı var çözemedim, sürükleyici değil, müziği harici ben Dark'a da benzetemedim