Merhaba değerli dostlar, Atiye dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ben ilk sezon olarak fazla sürükleyici bulmadım, bu durumu ikinci sezonda düzeltirler diye tahmin ediyorum. Ve ne desem bilemiyorum ama ben Beren Saat'in oyunculuğuna pek ısınamıyorum.