Müzikler gerçekten hoştu fakat düşündüğümden de fazla durağan geçti bunu neye borçlu bilmiyorum fakat bu türde bir hayli az filmimiz bulunuyordu. Hiç değilse önü açılabilecek yeni örnekler yerini alıyor. Durağanlığın 2.sezonda bozulabileceğini de pek sanmıyorum. Birtakım şeyler eksik