• 31-12-2019, 18:31:32
    #1
    Platin üye
    papara iyi hoş dedik hafta sonları vs işe yarıyor derken
    1500 tl para geldi borç iadesi yolladı arkadaş.
    tam 52 tl komısyon kesti.
    neye dayanarak bu kadar yüksek komisyon kesiyor acaba
    başına gelen şikayet eden varmı BDDK ve tüketici heyetine e devletten başvurcam.
  • 31-12-2019, 18:33:24
    #2
    Platin üye
    Benimde kesiyor sürekli alternatif i olsa direk bırakırım baya sacmaladilar
  • 31-12-2019, 18:34:50
    #3
    Hocam hesap türünüz nedir. Ben zamanında 10-20k para aldım 1 kuruş kesmedi. Hala da kesmiyor benden.
  • 31-12-2019, 18:35:22
    #4
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    papara iyi hoş dedik hafta sonları vs işe yarıyor derken
    1500 tl para geldi borç iadesi yolladı arkadaş.
    tam 52 tl komısyon kesti.
    neye dayanarak bu kadar yüksek komisyon kesiyor acaba
    başına gelen şikayet eden varmı BDDK ve tüketici heyetine e devletten başvurcam.
    1500 tl için 51 tl komısyon almıs olması lazım
    Para göndermek/almak ücretli midir?



    Papara'da para gönderen kullanıcı hiçbir zaman ücret ödemez. Para göndermek her zaman ücretsizdir.Para transferi alan kullanıcılardan ise aşırı/ticari kullanım halinde işlem ücreti tahsil edilir.Papara hesabınıza bir ay içinde 5 farklı kişiden toplam 5.000 TL üzerinde transfer geldiğinde sonraki işlemlerinize %3.4 (BSMV dahil) işlem ücreti uygulanır.Aynı zamanda, bir ay içinde hesabınıza 10 farklı kişiden para transferi geldiğinde sonraki işlemlerinize %3.4 (BSMV dahil) işlem ücreti uygulanır.Ücretsiz işlem limitleriniz dolduğunda size e-posta, mobil bildirim ve SMS ile bildirimler iletilmektedir.Sadece bildirim gönderildikten sonraki işlemlerden işlem ücreti alınır.
  • 31-12-2019, 18:36:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    AYLIK 10 gönderim ücretsiz sonrası %3 gibi bir şey malesef
  • 31-12-2019, 18:36:49
    #6
    5 farklı kişiden toplamda 5000 TL üstü ödeme alan her kullanicidan komisyon kesiyor papara bunu size mesajla bildiriyordur.
  • 31-12-2019, 18:37:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bireysel hesaplarda ilk 10 işlem ücretsiz. Sonrası yüzde 3.
  • 31-12-2019, 18:38:37
    #8
    https://www.papara.com/#!/support

    Para göndermek/almak ücretli midir?

    Papara'da para gönderen kullanıcı hiçbir zaman ücret ödemez. Para göndermek her zaman ücretsizdir. Para transferi alan kullanıcılardan ise aşırı/ticari kullanım halinde işlem ücreti tahsil edilir. Papara hesabınıza bir ay içinde 5 farklı kişiden toplam 5.000 TL üzerinde transfer geldiğinde sonraki işlemlerinize %3.4 (BSMV dahil) işlem ücreti uygulanır. Aynı zamanda, bir ay içinde hesabınıza 10 farklı kişiden para transferi geldiğinde sonraki işlemlerinize %3.4 (BSMV dahil) işlem ücreti uygulanır. Ücretsiz işlem limitleriniz dolduğunda size e-posta, mobil bildirim ve SMS ile bildirimler iletilmektedir. Sadece bildirim gönderildikten sonraki işlemlerden işlem ücreti alınır.

    Muhtemelen bu limitleri aştınız.
  • 31-12-2019, 18:38:51
    #9
    papara kullanım sözleşmesini okusaydınız neden ücret kesildiğini anlardınız

    Aynı Ay içinde 5 farklı kişiden 5.000 TL üzerinde veya tutardan bağımsız olarak 10 farklı kişiden ödeme alınması halinde aynı ay içinde takip eden işlemlerde ödeme alan kullanıcıdan %3.4 (BSMV Dahil) oranında işlem ücreti tahsil edilir.