papara iyi hoş dedik hafta sonları vs işe yarıyor derken
1500 tl para geldi borç iadesi yolladı arkadaş.
tam 52 tl komısyon kesti.
neye dayanarak bu kadar yüksek komisyon kesiyor acaba
başına gelen şikayet eden varmı BDDK ve tüketici heyetine e devletten başvurcam.