• 31-12-2019, 18:42:14
    #10
    Platin üye
    Nordwik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    papara kullanım sözleşmesini okusaydınız neden ücret kesildiğini anlardınız

    Aynı Ay içinde 5 farklı kişiden 5.000 TL üzerinde veya tutardan bağımsız olarak 10 farklı kişiden ödeme alınması halinde aynı ay içinde takip eden işlemlerde ödeme alan kullanıcıdan %3.4 (BSMV Dahil) oranında işlem ücreti tahsil edilir.
    papara bana sözleşme vs göndermedi. birşey imzalamadık ayrıca bilgi veya bildirimde gelmedi.
    en kazık bankada bile eft ücreti bu kadar çıkmaz
    bunlar kıllıfıne uydurmuşlardır pekte sonuç çıkmayacağını biliyorum ama BDDK ve tüketici heyetine başvurcam



    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hesap türünüz nedir. Ben zamanında 10-20k para aldım 1 kuruş kesmedi. Hala da kesmiyor benden.
    hocam bunlar sistem değiştirmişler sonradan galiba önceden yoktu yeni yaptılar bence.
  • 31-12-2019, 18:49:23
    #11
    Geçen günlerde e-posta ile bildirim yaptılar.
  • 31-12-2019, 18:49:39
    #12
    Papara ben de kullanıyorum alternatif olduğu için, ancak en mantıklısı şüphesiz ENPARA'dır. Enpara'dan her türlü bankaya mesai saatlerinde kesintisiz para gidiyor. Enpara'dan enpara'ya da her saatte aktarım yapılıyor. Ayrıca ücretsiz kart. Bu bilgiye rağmen en kısa zamanda enpara kart edinmeyip komisyon ödemeye devam etmek mantıklı olmayacaktır.
  • 31-12-2019, 18:53:32
    #13
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    papara bana sözleşme vs göndermedi. birşey imzalamadık ayrıca bilgi veya bildirimde gelmedi.
    en kazık bankada bile eft ücreti bu kadar çıkmaz
    bunlar kıllıfıne uydurmuşlardır pekte sonuç çıkmayacağını biliyorum ama BDDK ve tüketici heyetine başvurcam





    hocam bunlar sistem değiştirmişler sonradan galiba önceden yoktu yeni yaptılar bence.
    papara hesap açılması ile zaten bu sözleşmeyi kabul etmiş sayılıyorsunuz bunun takibi size kalıyor tüm açıklamalar web sayfalarında belirtiliyor yani siz e cüzdan hesap açıyorsunuz ve bu servisin ne gibi ücretler aldığını bilmeniz gerek en başından beri bu ücretler vardı yeni düzenleme yapıldı ve bunu mail ilede gönderildi ben şahsen son değişikleri mail ile bildirim aldım
  • 31-12-2019, 18:54:37
    #14
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    papara bana sözleşme vs göndermedi. birşey imzalamadık ayrıca bilgi veya bildirimde gelmedi.
    en kazık bankada bile eft ücreti bu kadar çıkmaz
    bunlar kıllıfıne uydurmuşlardır pekte sonuç çıkmayacağını biliyorum ama BDDK ve tüketici heyetine başvurcam





    hocam bunlar sistem değiştirmişler sonradan galiba önceden yoktu yeni yaptılar bence.
    Üye olurken onay verdiğiniz sözleşmede yazmakta bunlar hocam.
  • 31-12-2019, 18:56:45
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    %3,4 komisyon keser bunu da 5 farklı kişiden toplamda 5000 TL üstü ödeme alan her kullanıcıdan komisyon kesiyor. Papara bunu işlem limitinizin dolması durumda tanımlı olan mailinize bildirmektedir.
  • 31-12-2019, 18:56:31
    #16
    Platin üye
    PBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye olurken onay verdiğiniz sözleşmede yazmakta bunlar hocam.
    üye olurken ki sözleşmede yazmıyor hocam.
    sonrada değiştirmişler.
    tüketiciye bunu e mail ile değil sözleşme ile imzalatmaları gerek
    e posta bi tebliğ şekli değil bence
    varsa avukat arkadaşlar bilirler
  • 31-12-2019, 18:58:50
    #17
    Platin üye
    filmdiziseyret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %3,4 komisyon keser bunu da 5 farklı kişiden toplamda 5000 TL üstü ödeme alan her kullanıcıdan komisyon kesiyor. Papara bunu işlem limitinizin dolması durumda tanımlı olan mailinize bildirmektedir.
    hocam mesele burda patlak veriyor. bana sms ile mail ile bilgi vermesi lazımdı bana göre tabi.
    ama gelen bir mail yok
    uyarsa dese aylık limitiniz doldu vs. ama yok
    şunu anladık ki ENPARA CANDIR
  • 31-12-2019, 19:03:03
    #18
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üye olurken ki sözleşmede yazmıyor hocam.
    sonrada değiştirmişler.
    tüketiciye bunu e mail ile değil sözleşme ile imzalatmaları gerek
    e posta bi tebliğ şekli değil bence
    varsa avukat arkadaşlar bilirler
    13.1 ve 13.2 de bahsediyor.