taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üye olurken ki sözleşmede yazmıyor hocam.
sonrada değiştirmişler.
tüketiciye bunu e mail ile değil sözleşme ile imzalatmaları gerek
e posta bi tebliğ şekli değil bence
varsa avukat arkadaşlar bilirler
13.1 ve 13.2 de bahsediyor.