papara bana sözleşme vs göndermedi. birşey imzalamadık ayrıca bilgi veya bildirimde gelmedi.
en kazık bankada bile eft ücreti bu kadar çıkmaz
bunlar kıllıfıne uydurmuşlardır pekte sonuç çıkmayacağını biliyorum ama BDDK ve tüketici heyetine başvurcam
hocam bunlar sistem değiştirmişler sonradan galiba önceden yoktu yeni yaptılar bence.
Üye olurken onay verdiğiniz sözleşmede yazmakta bunlar hocam.