papara iyi hoş dedik hafta sonları vs işe yarıyor derken
1500 tl para geldi borç iadesi yolladı arkadaş.
tam 52 tl komısyon kesti.
neye dayanarak bu kadar yüksek komisyon kesiyor acaba
başına gelen şikayet eden varmı BDDK ve tüketici heyetine e devletten başvurcam.
1500 tl için 51 tl komısyon almıs olması lazım
Para göndermek/almak ücretli midir?
Papara'da para gönderen kullanıcı hiçbir zaman ücret ödemez. Para göndermek her zaman ücretsizdir.Para transferi alan kullanıcılardan ise aşırı/ticari kullanım halinde işlem ücreti tahsil edilir.Papara hesabınıza bir ay içinde 5 farklı kişiden toplam 5.000 TL üzerinde transfer geldiğinde sonraki işlemlerinize %3.4 (BSMV dahil) işlem ücreti uygulanır.Aynı zamanda, bir ay içinde hesabınıza 10 farklı kişiden para transferi geldiğinde sonraki işlemlerinize %3.4 (BSMV dahil) işlem ücreti uygulanır.Ücretsiz işlem limitleriniz dolduğunda size e-posta, mobil bildirim ve SMS ile bildirimler iletilmektedir.Sadece bildirim gönderildikten sonraki işlemlerden işlem ücreti alınır.